sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Karnevaali tunnelmissa

Hola! Istumme juuri ravintola el Pescadorissa viettämässä iltaa ilotulituksien loisteessa live bändiä kuunnellen. Kuin myös hyvän ruuan ja seuran kera. Tänään on meneillään viime viikkojen karnevaalien loppuhuipentuma, jota olimme eilen juhlimassa.

- juuri nyt, ravintolan pihalla afrikkalaisia akropaatteja liekkeineen -

Eilen saavuimme aamupäivällä Corralejon aurinkoiseen rantamaisemaan, josta meidät ohjattiin väliaikaisille majoitus paikoillemme. Asutus ei mennyt ihan nappiin, ainaskaan napakymppiin. Alku järkytys höystettiin Carolinan majoittumisella yksin hotelli Atlantiksessa (carolinan työssä oppimispaikka) taas kuin minä ja Suvi päästiin nauttimaan surffi hostellista. Hostellin palvelu oli kuitenkin todella mukavaa, olohuoneen savupilven läpi pystyi jo näkemään grilli herkut valmistumassa. Samalla kuin nautimme omistajan tarjoamia bissejä Carolina sai toisaalla yllättävän käänteen, huoneessa asui jo joku. Kaikki sujui loppuen lopulta kuitenkin hyvin. Muy Bien! Katto on ainakin pään päällä ja muutaman päivän päästä pääsemmekin omaan asuntoon.

Illalla päästiin nollaamaan matkastressimme pois Corralejon yöelämään. Hyvän meiningin takas niin baari Kactuksen maittavat cocktailit kuin katu karnevaalien huikea meno. Sanottaisko että tanssi jalkaa on nyt hetkeksi ainakin vipateltu varastoon. Kierrellesämme vähän paikallisia baareja päädyimme kumminkin Waikikiin, tuttuun ja turvalliseen tiki teemaan. Paras meno kuitenkin alkaa vasta noin kello 3 yöllä, joten välissä päätimme käydä kiertelemässä muitakin baareja ja katu Karnevaalia. Miesten sijaan Joonan silmäily keskittyi kuitenkin trampoliiniin, pettyi kuitenkin kuulemaan olevansa liian painava lasten trampoliinille.

Flick`s bar
Jonas la jente esta muy loca.

Waikikistä ei ole kuva materiaalia. Sillä illan myötä meno yltyi niin hyväksi, että kuvaaminen unohtui. Siellä oli Karnevaalien jatkot ja talo oli tupaten täynnä. Ilta päättyi mahtavasti rannan tähti maisemiin.

Nyt lähdemme moikkaamaan kavereita, jonka jälkeen toivottavasti kävelemme läpi houkutusten huoneisiimme nukkumaan. Sillä huomenna meillä on tapaaminen yhteishenkilöidemme kanssa.